2011-03-02

Hej :)
Inte bloggat sen i lördags ju... på söndagen jobbade jag & sen var jag & simmade (brorsan bangade:P ) ... sen träffade jag Becka en stund :)

På kvällen åkte jag hem till päronen... Åt pizza & hade det gott :) myste med vovvarna

Måndagen... Fick jag hoppa in & jobba(många sjuka) ... & så hämtade jag min mobil som varit på lagning :P

Tisdag jobbade jag 8-21 ... Sen var jag hos Becka:) .. sov där :) .. Idag har jag umgåtts med Petra & sen med Anna :)

Är såå sugen på att tatuera mig snart :P !!

Nu ikväll fixade jag gröt... så fanns ingen kanel :O Skit med :P

Imorgon blir det simning & sen hälsa på Frida :)

pussss  (bild på mig & pappi från sommaren 2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0