2011-03-08

hej :)

I helgen var jag hemma i torup <3 .. sjuk så då var det mysigt att vara hemma lite :P
Såg världens roligaste tant...hon var ju märklig XD

Igår var jag på arbetsintervju hos en familj som behövde assistent.. Det var trevligt och dem verkade väldigt positiva... men de är några steg till innan jobbet är mitt.. men ska ringa idag & säg att jag gärna träffar dem igen :) .. Men kommer nog jobba kvar på äldreboendet...jobba lite extra bara för att jag trivs så bra där <3

Efter intervjun igår var jag & simmade :) .. Sen fixade jag lite mat & hade tråkigt... så åkte jag till Frida :D

Jobba ikväll 14-21 :) .. Undra vem av alla goa människor jag jobbar med ikväll? :)

 puzz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0