2011-03-09

hej :)

Har sovit superdåligt inatt.... bara funderat över vad jag ska göra med livet... och framförallt med jobbet...

Jobbat 10-17 idag.. Var lite segt men ändå helt OK...
Efter jobbet tänkte jag att "bäst att ringa & prata lite med mamma.. hon är bra att prata med när man är förvirrad" ...Så det blev ett samtal... Och nu har jag bestämt mig för att tacka nej till assi.jobbet.... Hmm...det blir nog bra ;)  tack mamma <3

Kan inte låta bli... har suttit & kollat blocket...så mycket söta hundar :) Vill ha Vill ha :P ... men det får vänta... lite iaf ;)

Imorgon är jag ledig.. så då blir det simning med Irene ...sen ska jag träffa Pernilla.. och kanske gå & boka tatuering :P hihhiii

Nu blir det nog att kolla film :)
puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0