2011-03-16

hejsan :)

Jobbade 8-15.30 idag... efter jobbet var jag i en zoobutik & skulle kolla upp priser .. Sen var jag en sväng på körskolan ... jag HATAR VERKLIGEN körkortsteori!!!!!!!!!! Efter det gick jag & Petra och käkade pizza...satt & snackade ... så var inte hemma innan 20.30 :P  men de var ju trevligt så :P

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid tv:n & så har jag duschat.

Imorgon ska jag hjälpa brorsan lite .. köra grenar & sånt till tippen :P sen jobbar jag kvällen:)

Godnatt <3

Ser fram emot lördag :) ... Och ser fram emot 1 april.. det är min första lediga helg på länge... väldigt länge!! Gissa vad som ska hända då? FEST!!!!!!!! :D Kul :D

Puzz & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0