2011-03-29

Hej :)
Inte bloggat på några dagar så nu ska jag uppdatera er lite :P

I söndags jobbade jag till 15.30 .. sen åkte jag hem & tog en go' dusch.. la mig i soffan & skulle se film men jag somnade efter tyup 10 minuter och sov ända till typ 19.30 :O ..Hopps :P
Så sen när jag väl skulle sova var ju inte trött.. det blev att chatta på facebook halva natten :P

Igår,måndag vaknade jag 10.40 :) gott att sova! Det var så fint väder :) ..Var ute på stan hela dagen :P .. Träffade Pernilla,Becka,Frida :D .. Träffade Oscar en snabbis med och så sprang jag på Tim på stan :P .. Massa folk :P  .. På kvällen stack jag & frida hem till mig..käkade & tjejsnack :P

Sen var jag inte trött (igen) när jag skulle sova... blev facebook till typ 02 inatt :P ..tänk att vi har så mycket att prata om :P Vaknade nu vid 10 .. Nu blir det diska & sånt tråkigt... Sen jobba 14-21

Äntligen har jag startat en blogg.. :P      Here I am :D puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0